officecenter

ساخت وبلاگ

برای انتخاب یک شرکت باربری در غرب تهران شما باید به سوابق و نظرات مشتریان آن شرکت توجه فرمایید. یک تیم حرفه ای در یک اتوبار با بهترین روش های بسته بندی و مواد بسته بندی مرغوب، کالا ها و لوازم شما را در مقابل هرگونه ضربه و آسیب، بیمه می‌سازد.

اگرچه خدمات باربری‌ها بسیار ارزنده و مفید است اما هنوز هم عده‌ای از افراد به‌دلیل نا آشنا بودن با مزایای شرکت‌های حمل و نقل. از خدمات مفید این اتوبارها استفاده‌ای نمی‌کنند.

ما در این مقاله همه‌ی افراد جامعه را به استفاده از این خدمات، برای آسایش خیالشان ترغیب می کنیم. از جمله مزایای این شرکت ها عبارتند از؛

 

حمل و نقل بار درون شهری و برون شهری:

اتوبارهای غرب تهران مانند شریف بار، جابجایی اثاثیه و حمل بار را به مناطق داخل شهری محدود نکرده است؛ بلکه خدمات باربری را برای شهرستان‌های اطراف و مناطق برون شهری نیز ارائه می‌دهد و خدمات خود از بسته‌بندی اثاثیه تا حمل بار و چیدمان را برای انتقال بار به تمام شهرهای ایران ارائه می‌دهد.

 

ارائه ماشین‌های باربری مسقف و ضد ضربه:

خودروهایی که جهت حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس از شروع پروسه باربری سرویس شده تا بتوانند در طی مسیر، امنیت بار را تضمین نمایند. از طرفی از ماشین‌های باربری مسقف و ضد ضربه استفاده می‌شود. تا خسارت و آسیب‌های بار در حین جابجایی به حداقل برسد.

اتوبار غرب شریف بار، انواع ماشین‌های باری سنگین، ازجمله خاورهای شش متری، هیوندا و ایسوزو و ماشین‌های سبک مانند نیسان بار و وانت بار را دارا می‌باشد. که همه خاورها مسقف و موکت کاری شده می‌باشند.

 

بسته‌بندی اصولی و تخصصی بار:

  • برای بسته‌بندی لوازم منزل با توجه به کوچک و بزرگ بودن اشیاء، شکستنی بودن یا نبودن آن‌ها و همین‌طور میزان قیمتی بودن هر وسیله از بسته‌بندی مخصوص استفاده می‌شود.
  • اشیاء کوچک و بزرگ جداسازی می‌گردد.
  • از انواع کارتن در ابعاد مختلف، فوم‌های چند لایه، نایلون‌های حباب‌دار کوچک و بزرگ و انواع چسب‌های بزرگ و قطور  و بقچه‌های حمل رختخواب برای بسته‌بندی لوازم استفاده می‌شود.

 

چیدمان اصولی بار:

چیدمان تخصصی و اصولی بار در اتوبار بار یکی دیگر از مزایا یک اتوبار حرفه ایی است. تمام بسته‌ها به ترتیب چیده می‌شوند. بسته‌های سنگین‌تر در زیر و بسته‌های کوچک و شکستنی‌ها بالاتر قرار داده می‌شوند تا در حین جابجایی مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

در هنگام چیدمان بار کارگران باید فضاهای خالی بین اثاثیه را با پتو پر کنند تا از تکان خوردن و آسیب دیدن اثاثیه جلوگیری شود.

 

هزینه‌های باربری مناسب:

مشتری مداری در یک شرکت باعث می شود، هزینه‌های در نظر گرفته شده برای هر کدام از خدمات، به‌گونه‌ای باشد که پرداخت آن برای اقشار مختلف جامعه آسان باشد.

 

کادر اجرایی مجرب و متخصص یک اتوبار:

تمام پرسنل در اتوبارهای غرب معتبر اعم از مشاورین، راننده‌ها و افردی که وظیفه بسته‌بندی جهت اثاث کشی، حمل و چیدمان بار را به عهده دارند، آموزش دیده بوده و در زمینه باربری از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند. این افراد بسیار قابل اعتماد، خوش‌رفتار و منظم هستند.

 

صدور بارنامه معتبر دولتی:

یک شرکت باربری باید برای تمام مشتریان خود بارنامه معتبر دولتی صادر کند و در این بارنامه‌ها تمامی هزینه‌ها طبق تعرفه‌های اعلام‌شده از طرف اتحادیه ثبت می گردد.

 

نظم و برنامه‌ریزی دقیق:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در اتوبار غرب تهران شریف بار، داشتن نظم و برنامه کاری دقیق است که باعث می‌شود، تمام خدمات باربری در سریع‌ترین زمان و با بالاتری کیفیت ممکن ارائه گردد.

به این صورت که پروسه ارسال کادر فنی و خودرو باربری و همین‌طور حمل و نقل و جابجایی بار در زمان مشخص و طبق برنامه‌ای از قبل تعیین شده صورت بگیرد.

 

officecenter...
ما را در سایت officecenter دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : navak officecenter بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 28 / 2 ساعت: 16:13

همه از اتوبارها در شرق تهران نیز انتظار دارند جنسشان به سلامت به مقصد برسد. اولین ویژگی یک اتوبار برجسته، معتبر و متعهد بودن در قبال مشتری است. یکی از اتوبارهایی که مجوز اتحادیه باربری را دارد اتوبار حمل و نقل مستقر در شرق تهران می باشد. این مجوز به مرکز، اجازه صدور بارنامه معتبر، با کد رهگیری دولتی را میدهد که این موضوعی بسیار مهم است. به جرات می توان گفت تمام کسانی که در این صفحه هستند به دنبال یک اتوبار مناسب می گردند تا بار خود را به آن بسپارند و مطمئن باشند بارشان در سلامت کامل به مقصد می رسد.

 

دقت کنید در دسترس باشد   

 

عمدتا امروزه با سرچ کردن در گوگل می توان اتوبارهای مناسب را خیلی سریع پیدا کرد. به گمانم همه و حتی خود شما هم جزو همین افراد باشید که می خواهید خیلی سریع به یک شرکت شماره یک در محله خودتان دست پیدا کنید. این روش روشی مناسب برای این منظور است و البته پرکاربردترین آنها. با این روش می توانید به خواسته خودتان دست پیدا کنید و بهترین را پیدا نمایید.

با این حال پیشنهاد ما این است که بهتر است از اتوبارها مانند اتوبار شرق  شریف بار بازدید کرده و با خیالی راحت از حرفه ایی بودن شان، کالاهای خود را به آنها بسپارند.

 

اتوباری انتخاب کنید که مسئولیت پذیر باشد

 

همه کسانی که به اتوبارها مراجعه می کنند از آن ها انتظار داردند که حمل بارهای ارزشمندشان، به گونه ایی مطمئن صورت بگیرد. بعضی مراجعه کنندگان، بارهای تجاری با ارزش مالی به اندازه ی 1.000.000.000 دارند و همچنین در بخش خانگی افرادی هستند که دارای برخی لوازم ارزشمند مانند عتیقه جات و یا اجناس مورثی با همین ارزش، می باشند. برای همین مشتریان اتوبار شرق تهران شریف بار انتظار یک باربری بسیار مطمئن دارند.

 

نزدیک ترین اتوبار به شما باشد

 

استفاده از اتوبارهای محدوده باربری سرعت حمل و نقل را بیشتر می کند. در سامانه حمل و نقل شریف بار، جا به جایی به تمامی نقاط تهران انجام می شود. اگر ساکن  هر یک از مناطق شرقی هستید، می توانید تنها با یک تماس یا مراجعه اینترنتی از خدمات اتوبار در شرق استفاده نمایید.

 

درباره باربری و سوابق آن تحقیق کنید

 

باید تا حدودی با اطلاعات زمینه ایی در مورد گذشته و حال اتوباری که انتخاب می کنیم، آگاه باشیم. به طور مثال باربری شرق تهران شریف بار بخشی از خدمات شرکت اتوبار شرق است. این منطقه از دهه ها پیش رشد و توسعه یافته و امروزه بسیاری از شرکت های اتوبار در شرق تهران را در این زمینه فراهم کرده اند. تمام نیروهای کار از کارگران حمل و نقل گرفته تا مشاوران تلفنی و آنلاین از متخصصین انتخاب شده اند تا بهترین خدمات را به مشتریان رائه دهند. قطعا یکی از دلایلی که باعث شده اتوبار شرق تهران تا این حد معتبر باشد همین متخصصین مجموعه می باشد.

 

از تاثیری که وسائل نقلیه بر روی سلامت کالاها در حین جا به جایی می گذارند غافل نشوید

 

استفاده از ماشین های حمل و نقلی که از نظر فنی مشکلی ندارند و مرتب معاینه می شوند و همچنین دارای رانندگانی، بسیار کارآزموده و به اصلاح عامیانه با دست فرمانی عالی هستند، افراد را در جا به جایی سالم کالاهایشان مطمئن می کند. اطمینان از اینکه آنچه به اتوبار شرق تهران  شریف بار سپرده اند، به سلامت به مقصد خواهد رسید.

 

 

officecenter...
ما را در سایت officecenter دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : navak officecenter بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 25 / 2 ساعت: 16:18